Regulaminowy termin na złożenie wniosku mija 20 października.
W celu ubiegania się o przyznanie stypendium rektora należy uzupełnić i zarejestrować formularz wniosku w USOSweb (zakładka Dla wszystkich, a tam Wnioski), a następnie wydrukować i złożyć w formie papierowej wraz z wymaganą dokumentacją do koordynatora ds. stypendialnych.
Termin 20 października dotyczy złożenia wniosku w formie papierowej. Zarejestrowanie formularza elektronicznego w USOSweb jest czynnością techniczną i nie stanowi złożenia wniosku.
Składanie wniosków
Wnioski można złożyć osobiście, za pośrednictwem osoby upoważnionej lub wysłać pocztą (tradycyjną, nie elektroniczną).
Studenci i doktoranci Wydziałów: Filologicznego; Filozoficznego; Historycznego; Polonistyki; Prawa i Administracji; Studiów Międzynarodowych i Politycznych oraz OMISH wnioski składają w Dziale Spraw Stypendialnych.
Studenci i doktoranci Wydziałów: Biologii; Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii; Chemii; Geografii i Geologii; Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej; Matematyki i Informatyki oraz Zarządzania i Komunikacji Społecznej wnioski składają u koordynatora ds. stypendialnych swojego Wydziału.
Dane koordynatora są widoczne w USOSweb w zakładce Dla wszystkich, a tam Wnioski (górna część strony).
Więcej informacji na temat sposobu składania wniosków
Dokumentacja i załączniki
Komisja Stypendialna dla Studentów UJ przygotowała formularz ułatwiający skompletowanie wymaganej dokumentacji potwierdzającej osiągnięcia inne niż średnia ocen. W celu uzyskania listy dokumentów należy wypełnić formularz:
Formularz: stypendium rektora - jakie załączniki?
W odpowiedzi zostanie automatycznie przesłana pomocnicza lista dokumentów.
Dostarczanie dokumentów potwierdzających osiągnięcia i wysokość średniej ocen:
- załączniki potwierdzające dodatkowe osiągnięcia (również w przypadku studentów I roku studiów pierwszego stopnia i jednolitych studiów magisterskich) - wymagane jest załączenie dokumentów w formie elektronicznej do formularza wniosku w USOSweb, nie ma konieczności dostarczania papierowej wersji dokumentów;
- zaświadczenia potwierdzające średnią ocen za ostatni rok studiów pierwszego stopnia (w przypadku wniosków studentów I roku drugiego stopnia) - wymagane jest dostarczenie oryginału dokumentu w formie papierowej.
Zaświadczenie o wysokości średniej ocen składają studenci I roku studiów drugiego stopnia, w przypadku:
- ukończenia studiów pierwszego stopnia na uczelni innej niż UJ;
- podjęcia studiów drugiego stopnia na kierunku innym niż studia pierwszego stopnia.
Pozostali wnioskodawcy nie składają zaświadczenia o wysokości średniej ocen.